Маркетинг директорът на "Адидас": Тенисът е спорт №2 в България



29-03-2012 16:41 | Николай Драгиев

Германският производител на спортни стоки "Адидас" обяви намерението си да разшири влиянието си на българския пазар. До момента компанията се е съсредоточила върху спонсорирането на прояви в аматьорския футбол, но не изключва възможност да инвестира и в някой български тенисист.

За подобна възможност намекна спортният маркетинг директор на компанията за България, Турция и Румъния Джанер Улуг. Според него тенисът е вторият най-популярен спорт в България след футбола.

"Ние се развиваме и искаме да увеличим влиянието си. Бъдещето изглежда добре, но тук има много различни марки, което е трудно предизвикателство. Съревнованието между фирмите ще увеличи качеството и това ни допада. Най-големият проблем в България е, че, от една страна, има много марки, но от друга - те не достигат до хората. Фирмите производители не дават пари за спорт - това е сериозен проблем в България," коментира Улуг пред "Дневник".

"В тениса има големи възможности за развитие. Според мен в България този спорт е на второ място след футбола и преди баскетбола. Защо да не подпишем договор с някой български спортист?", допълва още той.

От компанията признават, че Лионел Меси е може би най-силното им лице, но отчитат че ветеранът Дейвид Бекъм все още е сред тези, които "продават" най-много.

Джанер Улуг счита също, че в България "Адидас" е пред основния си конкурент "Найки".

 

Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!




Коментари
Тенис резултати и статистика
Турнир: Mutua Madrid Open
Категория: Мастърс
Място на провеждане: Мадрид, Испания
Настилка: Клей
Награден фонд: €9,017,445

Official Website | Livescore
Други новини