Шарапова прилапа още един спонсор, остава без конкуренция извън корта
- Шарапова: Светските партита са една голяма илюзия
- Вожняцки записа и песен за благотворителност, чуйте я
Мария Шарапова загуби 3 финала от началото на година е и е подножието на върха на ранглистата, но когато става въпрос за действията извън корта, то рускинята продължава да няма конкуренция.
В началото на месеца Шарапова подписа поредния си рекламен договор, този път с корейския мобилен гигант „Самсунг”. Сделката ще покрива само територията на Русия, Украйна, Армения и Киргизстан.
„Мария наистина не е толкова популярна в Русия, колкото в САЩ. От тази гледна точка новият договор е много важен за нея, защото все пак от там са корените й. Освен това Олимпийските игри в Сочи през 2014-та наближават”, сподели от мениджърската компания, която обслужва интересите на Шарапова.
Припомняме, че в момента Шарапова има мултимилионни рекламни договори с компании като Nike, Tag Heuer, Tiffany & Co. и водата Evian.
По данни на списание „Форбс”, за последните 12 месеца Шарапова е заработила $25 милиона от наградни фондове и подписани договори, което за поредна година я прави най-скъпоплатената спортистка в света.
Любопитното е, че на второ място във „финансовата” класация е друга тенисистка – Каролина Вожняцки, която е заработила два пъти по-малко – $12.5 милиона. Челната тройка допълва състезателката Даника Патрик ($12 милиона).
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!