Марк Филипусис си избира гадже в тв реалити
Навсякъде по света на мода са реалити формати от рода на „Милионер търси съпруга” или „ВИП Брадър”, в които участват знаменитости. И световният тенис е дал своя принос в телевизионните развлечения за домакини.
През юни 2007 г. тогава 30-годишният австралийски тенисист Марк Филипусис прие да стане главен герой в шоуто Age of Love (Възрастта на любовта). Както показва и заглавието, Филипусис си избираше дама на сърцето.
За благоразположението на чернокосия красавец се бореха шест жени: в едната група бяха 20-годишни момичета, а в другата – дами над 40. Във всеки кръг от шоуто Марк трябваше да елиминира по една от участничките във всяка от възрастовите категории.
Основните упреци на зрителите бяха, че тенисистът има симпатии към младите момичета. И действително на финала Филипусис предпочете 25-годишната Аманда Салинас от хокеен фенклуб. Двойката поживя за кратко, но пет месеца след края на снимките се раздели.
През същата 2007 г. Серина Уилямс се опита да развенчае мита за неумението на жените да шофират. Тогава американската тенисистка участва в проекта „Бързи коли и знаменитости”. В по-голямата си част шоуто беше рекламно, защото идеята и финансирането бе поела една от големите компании за производство на прибори за бръснене.
Известни хора от различни сфери – актьори, модели, каубои от родео, играчи по американски футбол, кечисти – трябваше да се състезават с истински рали автомобили срещу други двама любители и един състезател от сериите NASCAR.
За съжаление Серина не успя да развенчае мита за женското шофиране. По-малката от сестрите Уилямс отпадна още в първи кръг, но по нейните думи, удоволствието е било колосално.
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!