Рафа ще бъде лице на Tommy Hilfiger
Рафаел Надал подписа договор за две години с Tommy Hilfiger и ще продължи да бъде лице на компанията. Той отново ще рекламира колекции бельо и официална мъжка мода. Очаква се в началото на следващата година Рафа да участва в първите фотосесии за кампаниите на известния бранд.
Рекламните материали ще се разпространяват по цял свят и ще бъдат под различни форми - печатни, онлайн и чрез билбордове.
Рафа също така ще участва в специални рекламни събития в САЩ, Европа и Азия.
За испанеца това е втора изява като модел на моден бранд. През 2011-а заедно с актрисата Меган Фокс той засне фотосесия по бельо и дънки за Emporio Armani.
Според запознати договорът на Надал с Hilfiger е за две години срещу 3 милиона долара, но това не е официално потвърдено. От фирмата са убедени, че могат сериозно да подобрят продажбите си на бельо в САЩ и Европа. "Рафаел Надал от дълго време е мой личен приятел и подкрепя нашата марка, а аз се вдъхновявам от неговата отдаденост и страст към спорта му," коментира Томи Хилфигер, който за първи път е срещнал бившия номер 1 в тениса преди осем години.
Сред останалите спонсори от подобен калибър на Рафа са Nike, Bacardi, Richard Mille, Quely, Kia Motors и други.
Хилфигер също така очаква от Надал да носи негови модели и в свободното си време. "Когато трябва да носи костюм, то той ще носи наш модел."
"Ако отидете в страни като Индия, Китай и Япония, тенисът е изключително популярен. Там фанатизирани и не гледат американски спортове, но гледат тенис. По цял свят се гледа тенис, а графикът е така направен, че се играе всяка седмица," допълва Хилфигер, чиято фирма досега не бе подписвала подобен договор с популярен спортист.
От Tommy Hilfiger са направили проучване и са установили, че Надал е разпознаваем за 91% от хората в Азия, 95% в Европа и 75% в Америка.
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!