Пуснаха близалки "Шарапова, без мелдониум"
В момент, в който почти всички спонсори масово се оттеглиха от Мария Шарапова, куп руски фирми се втурнаха да й помагат.
Сладкарската компания "Бюро сладкой архитектуры" пусна на пазара близалка с профила на тенисистката. Продуктът е наречен "100% Шарапова, без мелдониум".
"Руснаците не изоставят своите, затова подкрепяме Маша, както можем. Затова създадохме тази близалка с нейния портрет. В нея има само захар и няма мелдониум", саъбщиха в социалните мрежи от компанията.
От изявлението на бившата номер 1, че е уличена в употребата на допинг и я грози наказание, тя бе зарязана от най-големите си спонсори: „Найк“, „Порше“, „Таг Хойер“. Дори Обединените нации я разжалваха от ролята й на посланик.
Каквото и наказание да получи, Маша ще е осигурена. Милиони нейни сънародници й съчувстват и търсят в случилото се голямата конспирация на САЩ срещу руския спорт. Това настроение накара няколко от големите фирми в страната да посочат Мария за свое рекламно лице. Миналата седмица „Банка Тинкоф“ я привлече за рекламните си кампании. Последва интерес от фирмата „Квас“.
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!