Икономист: Милена Драгийска - Отговорната компания печели по отговорен начин
Независимо от фазите на жизнения цикъл на една компания и нейното управление, най-голяма мощ при управлението на толкова много хора е да спечелиш доверието им, така че да започнат да те следват, казва Милена Драгийска, главен изп. директор на „Лидл България“. Пред „Икономист“ тя разкрива петте основни правила на управление в компанията: управление чрез комуникация, развиване на служителите, запазване на ефективността и динамиката, изграждане на доверие и разбира се, поемане на отговорност и личен пример.
Още от стъпването си на българския пазар „Лидл“ работи с българските производители, и то много успешно, посочва Драгийска. За това време е удвоен броя на доставчиците на български стоки и в момента те са близо 200, като голяма част от тях имат възможност за експорт към други страни, в които веригата има обекти.
Какви са проблемите и работещите решения в сектора, както и какво наложи трансформацията на бизнес модела на „Лидл“ в България от обикновен дискаунтър в смарт дискаунтър, четете в новия брой на списание "Икономист", който е на пазара от 6 март.
В новия брой на списанието ще прочетете още:
COVID-19 ще причини глобална икономическа катастрофа
Сривът ще попречи на Доналд Тръмп да спечели втори мандат, казва пред сп. „Шпигел“ икономистът Нуриел Рубини, предрекъл кризата от 2008 г
Липсват ни 100 000 специалисти
Резервите са сред 170 000 младежи, които нито учат, нито работят, хора над 55 години и хора с увреждания
Нямаме надеждна статистика за българските емигранти
Като не знаем колко са и какъв е профилът им, трудно можем да правим политики за връщането им в родината, казва Боряна Димитрова от „Алфа рисърч”
Зелена сделка или не?
Българската позиция за Фонда за справедлив преход приветства Зеления пакт, но отрича почти всичко в него
Съмнения в растежа
НСИ призна за неточности при изчислението на икономическото развитие през 2019 г., но не казва верните стойности
Обуздаване на изкуствения интелект
ЕС е първата юрисдикция, която иска да въведе комплексни законови норми за ИИ
Добавената стойност на корпоративните подаръци
На какви условия трябва да отговарят фирмените дарове, така че бюджетите за тях да не отидат на вятъра
И още в броя: разработки и коментари, наука, култура и пътешествие. Може да намерите новия брой на "Икономист" в пунктовете за разпространение на печата, в големите търговски вериги и веригите бензиностанции.
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!