Oрганизация на работния процес в офисите на ЗД Евроинс АД в извънредна епидемична обстановка
Уважаеми клиенти и партньори,
Всички офиси и ликвидационни центрове на територията на цялата страна функционират в режим на непрекъснатост и регулярност при изпълнение на дейността си при сключване на застрахователни договори и предявяване на застрахователни претенции. Служителите на дружеството са подготвени, оборудвани и работят с нужните предпазни средства при стриктно спазване на противоепидемичните мерки в работните помещения съгласно заповед РД-01-262/14.05.2020г на министъра на здравеопазването.
С оглед редуциране посещенията в офисите и събиране на повече хора на едно място Ви информираме за следните възможности за:
Ι. Сключване на нови и подновяване на застрахователни договори – извършва се по установен ред във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна. Адреси на офиси.
ΙΙ.Заплащане на вноски по сключени полици по следните начини:
По банков път- по банковата сметка изписана във Вашата застрахователна полица и задължително попълване на номера на застрахователната полица и три имена в платежното нареждане .
За получаване на стикер за застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите се свържете по телефон и/или имейл със служител в офиса на дружеството изписан в застрахователната полица.
През системата ePay – информация как да направите това тук
Намясто във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна като предварително се свържете със служител на дружеството по телефон и/или имейл за актуална информация и съдействие.
ΙΙΙ. Предявяване на претенции за обезщетения при настъпили застрахователни събития:
1. Автомобилни застраховки – в следните ликвидационни центрове на територията на цялата страна. За повече информация и въпроси пишете на имейл: likvidacia@euroins.bg, като посочите само следната информация, без прилагане на снимки и други документи:
Три имена / фирма
ЕГН/ЕИК
Номер на полица
Дата на събитие
Място на събитие
Подробно описание на събитието
Телефон и имейл за връзка.
2. Здравни застраховки – в сектор „Лично здравно досие“ в интернет страницата на дружеството. За връзка с кол център за медицинска застраховка ползвайте националната линия 0700 14 555, пишете до Център за обслужване на клиенти или на имейл call@euroins.bg.
За периода на въведената извънредна епидемична обстановка, националният телефонен номер 0700 14 555 ще работи в часовия диапазон от 09:00ч. до 18:00ч. в работни дни и от 10:00ч. до 17:00ч. в почивни дни. Денонощното работно време ще бъде възстановено след отмяна на извънредна епидемична обстановка
3. Имуществени застраховки – онлайн предявяване на застрахователни претенции тук
За повече информация и въпроси пишете на property.claims@euroins.bg. Огледи на имущество, които не налагат спешна реакция ще се извършват по установен график след отмяна на извънредната епидемична обстановка.
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
4. Застраховки „Отговорност на превозвача и товари по време на превоз” предявяване на застрахователни претенции заедно с всички сканирани изискуеми документи на имейл: g.nikolov@euroins.bg
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
5. Застраховки – „Злополука”, „Заболяване” и „Помощ при пътуване” предявяване на застрахователни претенции заедно с всички сканирани изискуеми документи на имейл : ts_uzunova@euroins.bg.
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
6. Застраховка „Гражданска Отговорност” при неимуществени вреди
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592.
Внимание: Когато е пострадало Вашето имущество ( жилище, автомобил):
1.Вземете мерки за намаляване и/или ограничаване на вредите, спасяване и запазване на имуществото.
2.Не извършвайте ремонт и го запазете в същото състояние, в което е било при настъпването на събитието, освен ако не получите други писмени инструкции от нас.
3.Информирайте компетентните органи.
За допълнителна информация може да се свържете с нас на национален телефонен номер: 070017241
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!