Ноле изстреля и Sergio Tacchini на върха



29-07-2011 18:15 | Николай Драгиев

Една от компаниите, които са най-щастливи от успехите на Новак Джокович безспорно е Sergio Tacchini. Продажбите на фирмата значително са се повишили след успехите на сърбина на почти всички възможни турнири от началото на сезона.

Основаният в Италия бранд и Джокович сключиха контракт за спонсорство през ноември 2009-а година. Той е с продължителност от 10 години. По това време Джокович бе четвърти в световната ранглиста с 1 титла от "Големия шлем".

Интересното е, че през същата тази година от Adidas решават да инвестират в Анди Мъри вместо Джокович.

С годишен приход от 71 млн. долара Sergio Tacchini далеч не може да се сравнява с огромните концерни Adidas и NIKE, които спонсорират останалите топ играчи.

"Ние усещахме, че в Новак има необикновен потенциал," заяви маркетинг мениджърът на Sergio Tacchini Едуардо Арталди.

Няма яснота колко средства получава Джокович от Sergio Tacchini. Освен това той си е осигурил и солидни бонуси за титлите, които взе, както и заради достигането до номер 1 в ранглистата. Освен всичко Новак взима процент от продажбите в Китай, а също и от собствената си линия дрехи.

През 2007-а Sergio Tacchini почти банкрутира, но сега смята да използва Джокович като свое основно лице на продукцията си. Очаква се неговият образ да бъде сложен във всички магазини на компанията по света.

Последният друг толкова известен състезател, носел Sergio Tacchini, е Пийт Сампрас.




Коментари
Тенис резултати и статистика
Турнир: Miami Open
Категория: Мастърс
Място на провеждане: Маями, САЩ
Настилка: Твърда
Награден фонд: $10,404,205

Official Website | Livescore
Други новини