Брандът "RF" №2 в света на спорта, Маша №8



04-10-2011 11:55 | Николай Драгиев

Брандът "RF" на Роджър Федерер е оценяван на 26 милиона долара от списание Forbes. Бизнес списанието обяви своята класация за спортните брандове по света и в нея Федерер заема второ място.

"Федерер притежава впечатляващо портфолио като в момента има договори с 10 големи компании. Контрактът му с Nike е най-добре платеният изобщо в тениса," пишат от Forbes като отчитат, че Gillette са продължили отношенията си с Федерер за сметка на Тайгър Уудс и футболиста Тиери Анри.

Именно Тайгър Уудс обаче е единственият спортист, чийто бранд е оценяван по-високо от Федерер - цели 55 милиона.

ВИЖТЕ ЦЯЛАТА КЛАСАЦИЯ!

На осмо място в класацията при брандовете влиза Мария Шарапова. Нейната дейност е оценена на 9 милиона долара, което я нарежда пред Кристиано Роналдо.

Малко по-рано през годината Forbes постави Федерер на 25-о място в своята годишна класация на популярните лица изобщо в света. Там швейцарецът е под номер 1 в отношенията си с медиите и влиянието, което има.

Още по темата:
Федерер изпревари Лейди Гага в класация на Forbes, общо 5 тенисисти са сред най-влиятелните хора в света
- Рафа печели на корта, Федерер извън него
- Forbes избра Федерер и Шарапова за законодатели в модата




Коментари
Тенис резултати и статистика
Други новини